Obxectivos

Froito do desenvolvemento que a Universidade da Coru√Īa ven levando a cabo en torno ao proceso de construci√≥n do EEES, a normativa de elaboraci√≥n das gu√≠as docentes ten como obxectivos:
-         Describir en termos xerais o proceso de traballo que a UDC asume na adaptaci√≥n das s√ļas titulaci√≥ns no EEES.
-         Presentar a Gu√≠a de Hamonizaci√≥n da Docencia Universitaria (GADU) a trav√©s da que a Universidade da Coru√Īa xestionar√° os procesos de dese√Īo e visualizaci√≥n da planificaci√≥n docente a nivel de centros, titulaci√≥ns e materias.
-       Determinar os aspectos organizativos no √°mbito da ordenaci√≥n acad√©mica que garantan a efectiva xesti√≥n e desenvolvemento dos procesos de dese√Īo e visualizaci√≥n da planificaci√≥n docente a nivel de centros, titulaci√≥ns e materias.
-        Describir os procesos formativos/informativos asociados aos distintos perfiles que interve√Īen no proceso de xesti√≥n e ordenaci√≥n da oferta acad√©mica.
-          Vincular os procesos formativos t√©cnicos e metodol√≥xicos a trav√©s dunha ferramenta tecnol√≥xica pensada para a planificaci√≥n docente no √°mbito da educaci√≥n superior.
-         Dar a co√Īecer os mecanismos de implantaci√≥n a trav√©s dos procesos formativos que se definiron na planificaci√≥n docente no √°mbito da educaci√≥n superior a trav√©s da Gu√≠a de Hamonizaci√≥n da Docencia Universitaria (GADU).