Perfiles e funcións

Cadro sintético de figuras e funcións

As funcións xerais asumidas en relación a cada unha das figuras que interveñen nos procesos de deseño e visualización da planificación docente a nivel de centros, titulacións e materias en GADU son:

ampliar imaxe

A Dirección do Centro, para a que se contempla un perfil específico no sistema informatizado da Guía de Harmonización da Docencia Universitaria (GADU), é a responsable de xestionar a elaboración da Guía Docente do Centro e da publicación da oferta académica.
A Guía Docente de Centro recollerá toda a información de interese para o alumnado e o profesorado sobre o seu funcionamento, organización, estrutura, actividades, infraestrutura, calendario, titulacións e as guías docentes das materias de cada unha das titulacións, así como toda aquela información que o centro considere de interese para o mellor desenvolvemento dos servizos que dirixe ás persoas vinculadas coa actividade do centro.
Entorno a este perfil o centro poderá asignar a outras persoas entre o seu profesorado, alumnado e persoal de administración e servizos, que darán apoio á elaboración da guía docente de centro, a que terán acceso a través do sistema informatizado.

O Profesorado Responsable de Titulación, para o que se contemplan este perfil de traballo no sistema informatizado da Guía de Harmonización da Docencia Universitaria (GADU), é o responsable de coordinar e supervisar a elaboración da Guía Docente da Titulación.
A Guía Docente da Titulación contempla o perfil de competencias da titulación, o plan de estudos coa relación de materias coas súas correspondentes guías docentes, o calendario, os itinerarios, os horarios así coma toda aquela información de interese relacionada coa titulación.
A persoa responsable da titulación é por omisión o decano/a da facultade ou, no seu caso, o director/a da escola. Para os actuais títulos de primeiro e segundo ciclo, así como para os futuros títulos de grao, a Universidade poderá nomear, a proposta da Xunta de Centro, un Profesor/a Responsable de Titulación (PRT) con labores de coordinación vertical do plano de estudos e de elaboración da guía da titulación. Cada centro poderá propor o nomeamento dun responsable por cada titulación oficial existente. Para os Programas Oficiais de Posgrao, actuará como Profesor Responsable de Titulación (PRT) o que figura como coordinador/a de cada máster oficial. O coordinador será quen de solicitar que o Coordinador do Soporte á Docencia (SD) dea acceso individualizado a todos aqueles docentes que non son da Universidade da Coruña.
Os Estudios Propios de Posgrao poderán utilizar o sistema informatizado desenvolvido pola Universidade. Neste caso solicitarán o acceso á aplicación directamente ao Coordinador do Soporte á Docencia quen se ocupará de facilitar o proceso de elaboración e publicación das guías das materias e da titulación.

O Departamento é o responsable de actualizar o profesorado de acordo co seu Plan de Ordenación Docente (POD), distribuír a docencia das materias entre o profesorado do departamento asignando para cada unha a un profesor/a que actuará como coordinador/a da materia, revisar e validar as guías docentes das materias elaboradas polo profesorado do departamento para a súa publicación e utilizar os informes xerados pola aplicación informática sobre o estado da docencia no ámbito do departamento respecto das titulacións nas que desenvolve a actividade docente.
Cando haxa un só profesor/a por materia, este/a será tamén o coordinador/a. Cando na docencia dunha materia participen máis dun profesor/a o departamento, previo acordo entre o profesorado, asignará a un como coordinador da materia.
A persoa que asume a responsabilidade nas funcións que corresponden ao departamento é por omisión o director/a do departamento. Para os actuais títulos de primeiro e segundo ciclo, así como para os futuros títulos de grao, a Universidade poderá nomear, a proposta do Consello de Departamento, un profesor/a Coordinador/a Departamental de Guías (CDG) con labores de coordinación das guías docentes correspondentes ao seu departamento. Esencialmente velará pola elaboración en prazo das guías que lle correspondan, coordinarase cos Responsables de Titulación cando proceda e contribuirán á resolución dos posibles problemas que poidan xurdir.

O Profesorado, para o que se contemplan este perfil de traballo no sistema informatizado da Guía de Harmonización da Docencia Universitaria (GADU), é o responsable de elaborar a Guía Docente da Materia e a Guía de Aprendizaxe.
Entorno á figura do profesorado contémplase un dobre perfil: a do Profesorado Coordinador e a do Profesorado da Materia.
No plano da elaboración da Guía Docente da Materia, segundo á asignación da docencia que realice o departamento, daranse as seguintes situacións:
  1. Naqueles casos en que a docencia dunha materia estee asignada a un só profesor, este será o coordinador e responsable de elaborar a guía docente da materia.
  2. Se na docencia dunha materia participa máis dun profesor o departamento asignará a un deles como coordinador. O resultado da guía docente deberá ser acordado polo conxunto do profesorado da materia previa á súa edición na aplicación informática. Terán acceso para editar a guía docente da materia todos os profesores da mesma. Será o coordinador o encargado de enviala unha vez que se elabore, sendo o responsable de decidir en última instancia sobre as discrepancias que se poidan presentar.
No plano da elaboración da Guía de Aprendizaxe o profesorado disporá dun espazo no Campus Virtual para xestionar a actividade docente que desenvolva no contexto de cada grupo.