Principios de actuación

Soporte √° Docencia desenvolve as s√ļas funci√≥ns atendendo aos seguintes principios:
  • O desenvolvemento dun servizo desde o compromiso coa instituci√≥n e toda a comunidade educativa desde unha perspectiva t√©cnica e profesional sen establecer discriminaci√≥n ou diferenza de ning√ļn tipo de acordo aos procedementos establecidos na normativa propia da universidade.
  • A consideraci√≥n do traballo en equipo como premisa fundamental asegurando a participaci√≥n en todos os √°mbitos e niveis de actuaci√≥n para a mellora da calidade nos procesos e no desempe√Īo dos servizos aos distintos usuarios.
  • A colaboraci√≥n e apoio a outros servizos cos recursos humanos, t√©cnicos e materiais que son da s√ļa competencia para contribu√≠r a un mellor desenvolvemento das s√ļas funci√≥ns.
  • O fomento da calidade e a excelencia para promover a plena integraci√≥n no EEES, de cara a favorecer unha docencia de calidade para a formaci√≥n integral dos estudantes.