Colaboración e servizos

Colaboración con outros organismos, centros, servizos e/ou unidades No contexto da UDC, Soporte á Docencia colaborará en coordinación cos centros, departamentos, servizos, áreas e unidades para dar soporte metodolóxico na realización de accións ou proxectos que teñan unha vinculación directa con cuestións relacionadas coa docencia e que requiran da súa participación. En especial coordinarase no plano metodolóxico con outros servizos de apoio á docencia como:
  • A Área de Innovación Tecnolóxica do Servizo de Informática e Comunicacións (SIC).
  • A Biblioteca Universitaria.
  • A Unidade de Teleformación.
  • O Centro Universitario de Formación e Innovación Educativa (CUFIE).
  • A Unidade Técnica de Calidade (UTC).
  • A Unidade de Estudos propios e Posgrao (UEP).
  • O Servizo de Recursos Audiovisuais.
  • O Servizo de Publicacións.
  • O Servizo de Relacións Internacionais.

A nivel externo, para o cumprimento da súas funcións, conscientes das avantaxes que supón a cooperación interuniversitaria, como principio básico que promove a construción do EEES, Soporte á Docencia participará a través de convenios e proxectos que a UDC realice en colaboración con outras universidades e organismos a través dos seus respectivos servizos implicados no apoio aos procesos de innovación metodolóxica á docencia.