Colaboración e servizos

Colaboraci√≥n con outros organismos, centros, servizos e/ou unidades No contexto da UDC, Soporte √° Docencia colaborar√° en coordinaci√≥n cos centros, departamentos, servizos, √°reas e unidades para dar soporte metodol√≥xico na realizaci√≥n de acci√≥ns ou proxectos que te√Īan unha vinculaci√≥n directa con cuesti√≥ns relacionadas coa docencia e que requiran da s√ļa participaci√≥n. En especial coordinarase no plano metodol√≥xico con outros servizos de apoio √° docencia como:
  • A √Ārea de Innovaci√≥n Tecnol√≥xica do Servizo de Inform√°tica e Comunicaci√≥ns (SIC).
  • A Biblioteca Universitaria.
  • A Unidade de Teleformaci√≥n.
  • O Centro Universitario de Formaci√≥n e Innovaci√≥n Educativa (CUFIE).
  • A Unidade T√©cnica de Calidade (UTC).
  • A Unidade de Estudos propios e Posgrao (UEP).
  • O Servizo de Recursos Audiovisuais.
  • O Servizo de Publicaci√≥ns.
  • O Servizo de Relaci√≥ns Internacionais.

A nivel externo, para o cumprimento da s√ļas funci√≥ns, conscientes das avantaxes que sup√≥n a cooperaci√≥n interuniversitaria, como principio b√°sico que promove a construci√≥n do EEES, Soporte √° Docencia participar√° a trav√©s de convenios e proxectos que a UDC realice en colaboraci√≥n con outras universidades e organismos a trav√©s dos seus respectivos servizos implicados no apoio aos procesos de innovaci√≥n metodol√≥xica √° docencia.