Ficha contido obradoiro   Solicitar obradoiro

Presentación

No marco da implantaci√≥n da gu√≠a docente informatizada, que contempla distintas iniciativas de apoio segundo os perfiles implicados na s√ļa elaboraci√≥n, a Vicerreitor√≠a de Calidade e Novas Tecnolox√≠as, a trav√©s de Soporte √° Docencia en coordinaci√≥n co CUFIE, contempla a realizaci√≥n do obradoiro A concreci√≥n das ensinanzas de grao a trav√©s da gu√≠a docente e a s√ļa contextualizaci√≥n en Moodle”.Logo CUFIE

Dito obradoiro é unha acción formativa específica complementaria ao Plano de Apoio ao Ensino (PAE), coordinado polo CUFIE.

Obxectivo

Este obradoiro ten por obxecto dar a co√Īecer ao profesorado da UDC o modelo da Gu√≠a de Harmonizaci√≥n da Docencia Universitaria (GADU), proporcionando os recursos t√©cnicos e metodol√≥xicos vinculados a este sistema informatizado para abordar o proceso de dese√Īo e visualizaci√≥n das gu√≠as docentes das s√ļas materias en clave EEES.

Solicitantes

Responsables acad√©micos (direcci√≥n dos centros, departamentos ou responsables de titulaci√≥n) a nivel de centros e/ou campus por solicitude.

Profesorado da Universidade da Coru√Īa.

Inscrición

Cada profesor/a comunicar√° individualmente a s√ļa solicitude de inscrici√≥n a trav√©s da persoa do campus, centro, departamento ou titulaci√≥n que coordina o desenvolvemento do obradoiro en colaboraci√≥n con Soporte √° Docencia, proporcionando os seguintes datos: DNI, apelidos, nome, centro, email e extensi√≥n telef√≥nica.

Poder√°n asistir tantos profesores como prazas das que se dispo√Īa na aula inform√°tica na que se realice o obradoiro.

Datas e lugar de realización

Aquelas que se acorden para cada solicitude de obradoiro.

Certificación

A participaci√≥n de proveito no obradoiro implica a emisi√≥n dun certificado expedido pola Universidade da Coru√Īa, asinado pola Vicerreitora de Calidade e Novas Tecnolox√≠as.

Para que a participación sexa considerada de proveito terase a obriga de asistir un mínimo do 85% do mesmo.

Ficha contido obradoiro   Solicitar obradoiro