Funcións
Soporte á Docencia asume entre as súas funcións:
- Difundir o proceso de Bolonia no contexto do ensino superior e especialmente no entorno académico da UDC para a progresiva adaptación e construción do EEES.
- Prestar apoio metodolóxico e técnico para a innovación constante no ámbito da docencia nas diferentes áreas e materias que conforman o mapa de titulacións e estudos da UDC.
- Promover o desenvolvemento de recursos e materiais de carácter pedagóxico en distintos formatos e soportes que sirvan de apoio aos procesos de ensino e aprendizaxe nas súas diferentes modalidades.
- ContribuÃr á mellora da capacitación docente no plano metodolóxico e técnico en coordinación con aqueles centros, servizos e/ou unidades da UDC desde os que se dirixen os programas e actividades de formación continua ao profesorado.
- Prestar asesoramento metodolóxico e técnico para promover o desenvolvemento de proxectos de innovación na docencia no contexto do proceso de adaptación e construción do EEES.
- Favorecer a participación da UDC en experiencias e proxectos no contexto da colaboración interuniversitaria, asà como en convocatorias oficiais de organismos públicos orientados á mellora dos servizos de carácter tecnolóxico e metodolóxico dentro do proceso de adaptación e construción do EEES.
- Promover e apoiar a avaliación das accións e procesos que desenvolva a comisión en colaboración cos usuarios tanto internos como externos para a mellora e adaptación ás necesidades de cada momento.
- Dar soporte metodolóxico ás accións relacionadas co ámbito da teleformación nos procesos de virtualización da docencia para a aprendizaxe no marco do EEES.
- Desenvolver estudos e informes sobre o tratamento das metodoloxÃas docentes nas distintas ensinanzas universitarias.
- Crear e coordinar unha publicación electrónica especializada sobre docencia universitaria para a difusión de experiencias de innovación metodolóxica e boas prácticas docentes.
- Dar soporte metodolóxico á implementación do novo campus virtual co desenvolvemento integrado de novos módulos de apoio á docencia: a guÃa de aprendizaxe, a monitorización da dedicación do alumnado, o tutorial metodolóxico, a avaliación da aprendizaxe, a acción tutorial, o xestor de boas prácticas, o sistema de soporte metodolóxico online, etc.
- Promover a utilización de contornos de traballo colaborativo como plataformas de soporte á comunicación e intercambio para o desenvolvemento de proxectos de innovación metodolóxica educativa na docencia universitaria.
- Impulsar a implantación dun proceso de titorÃa académica baseado nun modelo orientado á aprendizaxe e integrado no campus virtual.
- Ademais destas funcións, Soporte á Docencia poderá incorporar outras novas que se deriven das necesidades do contexto no que desenvolven a súa actividade e dentro do ámbito do soporte á docencia.