Funcións

Soporte √° Docencia asume entre as s√ļas funci√≥ns:
  • Difundir o proceso de Bolonia no contexto do ensino superior e especialmente no entorno acad√©mico da UDC para a progresiva adaptaci√≥n e construci√≥n do EEES.
  • Prestar apoio metodol√≥xico e t√©cnico para a innovaci√≥n constante no √°mbito da docencia nas diferentes √°reas e materias que conforman o mapa de titulaci√≥ns e estudos da UDC.
  • Promover o desenvolvemento de recursos e materiais de car√°cter pedag√≥xico en distintos formatos e soportes que sirvan de apoio aos procesos de ensino e aprendizaxe nas s√ļas diferentes modalidades.
  • Contribu√≠r √° mellora da capacitaci√≥n docente no plano metodol√≥xico e t√©cnico en coordinaci√≥n con aqueles centros, servizos e/ou unidades da UDC desde os que se dirixen os programas e actividades de formaci√≥n continua ao profesorado.
  • Prestar asesoramento metodol√≥xico e t√©cnico para promover o desenvolvemento de proxectos de innovaci√≥n na docencia no contexto do proceso de adaptaci√≥n e construci√≥n do EEES.
  • Favorecer a participaci√≥n da UDC en experiencias e proxectos no contexto da colaboraci√≥n interuniversitaria, as√≠ como en convocatorias oficiais de organismos p√ļblicos orientados √° mellora dos servizos de car√°cter tecnol√≥xico e metodol√≥xico dentro do proceso de adaptaci√≥n e construci√≥n do EEES.
  • Promover e apoiar a avaliaci√≥n das acci√≥ns e procesos que desenvolva a comisi√≥n en colaboraci√≥n cos usuarios tanto internos como externos para a mellora e adaptaci√≥n √°s necesidades de cada momento.
  • Dar soporte metodol√≥xico √°s acci√≥ns relacionadas co √°mbito da teleformaci√≥n nos procesos de virtualizaci√≥n da docencia para a aprendizaxe no marco do EEES.
  • Desenvolver estudos e informes sobre o tratamento das metodolox√≠as docentes nas distintas ensinanzas universitarias.
  • Crear e coordinar unha publicaci√≥n electr√≥nica especializada sobre docencia universitaria para a difusi√≥n de experiencias de innovaci√≥n metodol√≥xica e boas pr√°cticas docentes.
  • Dar soporte metodol√≥xico √° implementaci√≥n do novo campus virtual co desenvolvemento integrado de novos m√≥dulos de apoio √° docencia: a gu√≠a de aprendizaxe, a monitorizaci√≥n da dedicaci√≥n do alumnado, o tutorial metodol√≥xico, a avaliaci√≥n da aprendizaxe, a acci√≥n tutorial, o xestor de boas pr√°cticas, o sistema de soporte metodol√≥xico online, etc.
  • Promover a utilizaci√≥n de contornos de traballo colaborativo como plataformas de soporte √° comunicaci√≥n e intercambio para o desenvolvemento de proxectos de innovaci√≥n metodol√≥xica educativa na docencia universitaria.
  • Impulsar a implantaci√≥n dun proceso de titor√≠a acad√©mica baseado nun modelo orientado √° aprendizaxe e integrado no campus virtual.
  • Ademais destas funci√≥ns, Soporte √° Docencia poder√° incorporar outras novas que se deriven das necesidades do contexto no que desenvolven a s√ļa actividade e dentro do √°mbito do soporte √° docencia.