Accións

Na actualidade, desde a Vicerreitoría de Calidade e Novas Tecnoloxías, lévanse a cabo as seguintes accións que se poden enmarcar no ámbito de actuación do Soporte á Docencia:
  • Difusi√≥n do proceso de Bolonia a trav√©s da web institucional con informaci√≥n relevante e actualizada sobre o espazo europeo de educaci√≥n superior no marco europeo, o sistema universitario estatal e o da nosa comunidade aut√≥noma.
  • Dese√Īo e asesoramento ao proceso de redefinici√≥n dos actuais t√≠tulos en termos de competencias acad√©mico-profesionais como base para a elaboraci√≥n das gu√≠as docentes das materias en clave ECTS.
  •  Definici√≥n do modelo institucional da UDC para a planificaci√≥n da docencia de acordo ao sistema ECTS.
  • Desenvolvemento funcional dun soporte tecnol√≥xico sobre a base do modelo pedag√≥xico de planificaci√≥n da docencia para sistematizar a xesti√≥n e difusi√≥n das gu√≠as docentes dos centros, das titulaci√≥ns e das materias.
  • Implementaci√≥n do modelo de planificaci√≥n da docencia para o dese√Īo e xesti√≥n das gu√≠as de aprendizaxe sobre a base das gu√≠as docentes das materias.
  • Dese√Īo funcional dun soporte tecnol√≥xico sobre a base do modelo de planificaci√≥n e xesti√≥n das gu√≠as de aprendizaxe para o desenvolvemento das distintas modalidades de ensino-aprendizaxe.
  • Creaci√≥n dun soporte b√°sico de axudas pedag√≥xicas que orienten a planificaci√≥n da docencia de acordo ao modelo no que se estrutura tanto a gu√≠a docente como a gu√≠a de aprendizaxe.
  • Elaboraci√≥n dunha gu√≠a de metodolox√≠as docentes.
  • Implantaci√≥n do modelo sistematizado de xesti√≥n e planificaci√≥n para a elaboraci√≥n das gu√≠as docentes dos centros, das titulaci√≥ns e das materias.
  • Coordinaci√≥n da publicaci√≥n “La planificaci√≥n docente en el Espacio Europeo de Educaci√≥n Superior (EEES)”.
  • Apoio ao proceso de Avaliaci√≥n Docente da UDC.