Accións

Na actualidade, desde a Vicerreitoría de Calidade e Novas Tecnoloxías, lévanse a cabo as seguintes accións que se poden enmarcar no ámbito de actuación do Soporte á Docencia:
  • Difusión do proceso de Bolonia a través da web institucional con información relevante e actualizada sobre o espazo europeo de educación superior no marco europeo, o sistema universitario estatal e o da nosa comunidade autónoma.
  • Deseño e asesoramento ao proceso de redefinición dos actuais títulos en termos de competencias académico-profesionais como base para a elaboración das guías docentes das materias en clave ECTS.
  •  Definición do modelo institucional da UDC para a planificación da docencia de acordo ao sistema ECTS.
  • Desenvolvemento funcional dun soporte tecnolóxico sobre a base do modelo pedagóxico de planificación da docencia para sistematizar a xestión e difusión das guías docentes dos centros, das titulacións e das materias.
  • Implementación do modelo de planificación da docencia para o deseño e xestión das guías de aprendizaxe sobre a base das guías docentes das materias.
  • Deseño funcional dun soporte tecnolóxico sobre a base do modelo de planificación e xestión das guías de aprendizaxe para o desenvolvemento das distintas modalidades de ensino-aprendizaxe.
  • Creación dun soporte básico de axudas pedagóxicas que orienten a planificación da docencia de acordo ao modelo no que se estrutura tanto a guía docente como a guía de aprendizaxe.
  • Elaboración dunha guía de metodoloxías docentes.
  • Implantación do modelo sistematizado de xestión e planificación para a elaboración das guías docentes dos centros, das titulacións e das materias.
  • Coordinación da publicación “La planificación docente en el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES)”.
  • Apoio ao proceso de Avaliación Docente da UDC.