Estructura

Soporte á Docencia é responsabilidade dunha comisión técnica formada pola persoa responsable da Vicerreitoría de Títulos, Calidade e Novas Tecnoloxías, da que ten dependencia funcional e orgánica, o persoal técnico asignado a esta tarefa e conta co asesoramento dunha comisión de soporte metodolóxico. Deste modo, está composto por:

-         O/a Vicerreitor/a de Oferta Acad√©mica e Innovaci√≥n Docente, ou polo vicerreitor ou Vicerreitora que asuma estas competencias.

-         Un coordinador que asumir√° as funci√≥ns de direcci√≥n e coordinaci√≥n.

-         O persoal t√©cnico. O persoal t√©cnico responder√° a un perfil mixto que integre competencias profesionais no √°mbito metodol√≥xico e no da tecnolox√≠a educativa.

-         A comisi√≥n de Soporte Metodol√≥xico √° Docencia (CMD): √≥rgano asesor e consultivo para a coordinaci√≥n das acci√≥ns que desenvolva a tanto de forma aut√≥noma como aquelas que implican unha realizaci√≥n conxunta con outros servizos ou unidades desta ou doutras universidades ou organismos. Composici√≥n:

o       O/a vicerreitor/a de Oferta Aca√©mica e Innovaci√≥n Docente ou o que asuma estas competencias.
o       O/a coordinador/a de Soporte √° Docencia.
o       O/a director/a do Centro Universitario de Formaci√≥n e Innovaci√≥n Educativa (CUFIE).
o       O/a director/a da Unidade T√©cnica de Calidade (UTC).
o       O/a responsable da √Ārea de Innovaci√≥n Tecnol√≥xica do Servizo de Inform√°tica e Comunicaci√≥ns (SIC).
o       O/a director/a da Unidade de Estudos propios e Posgrao (UEP).
o       O/a director/a da Biblioteca Universitaria
o        O/a responsable da Unidade de Teleformaci√≥n.
o        Un docente por cada √°mbito cient√≠fico.